İPTAL, İADE VE DEĞİŞİM KOŞULLARI
1. Cayma Hakkı (Tüketici Hakları)
Tüketiciler, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri uyarınca; satın aldıkları ürünün kendilerine veya gösterdikleri adresteki kişi/kuruluşa teslim tarihinden itibaren 14 (ondört) gün içerisinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin cayma hakkına sahiptir.
Cayma hakkının kullanıldığına dair bildirimin, 14 günlük süre dolmadan yazılı olarak veya kalıcı veri saklayıcısı (e-posta, KEP) aracılığıyla aşağıdaki iletişim adresimize ulaşmış olması gerekmektedir.
-
İletişim Adresi: ORUÇREIS MAH. TEKSTILKENT CAD.TEKSTILKENT GD2 BLOK NO: 10 AF IÇ KAPI NO: 149 ESENLER/ ISTANBUL
-
E-posta: info@efpan.com.tr
-
Telefon: 0 (535) 029 00 16
2. Cayma Hakkının Kullanımı İçin Şartlar
Cayma hakkının kullanılabilmesi için, ürünün:
-
Eksiksiz ve Hasarsız Olması: Ambalajının açılmamış, bozulmamış, kullanılmamış ve yeniden satılabilir durumda olması.
-
Tüm Aksesuarlarıyla Birlikte: Ürünle birlikte gönderilen fatura, hediye, aksesuar ve tüm standart bileşenlerin eksiksiz olarak geri gönderilmesi.
Cayma hakkının kullanılması durumunda, ürünün iade alınmasından itibaren 14 (ondört) gün içinde ürün bedeli, müşterinin ödeme şekline uygun olarak iade edilir.
3. Cayma Hakkının Kullanılamayacağı Ürünler
Aşağıdaki durumlarda cayma hakkı kullanılamaz:
-
Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler.
-
Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan, özel üretim ürünler (örneğin, isme özel pano, özel yazılımlar).
-
Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler.
-
Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler.
-
Teslimat sonrasında başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallar.
-
Cayma süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile hizmetin ifasına başlanan hizmet sözleşmeleri.
-
[Şirketinizin sattığı ürün kategorisine özel ek istisnalar varsa buraya ekleyin].
4. İade Prosedürü (Kargo)
Tüketici, cayma hakkını kullanmak istemesi durumunda, ürünü Şirketimize geri gönderirken [Anlaşmalı Kargo Firmasının Adı] ile göndermelidir. Cayma hakkı kapsamında yapılan iadelerde kargo bedeli [Müşteriye mi ait, Şirkete mi ait olduğunu belirtin. Genellikle Mesafeli Satışlarda satıcıya aittir. Ör: Şirketimize aittir.].
Ürününüzü aşağıdaki adrese göndermeniz gerekmektedir:
-
İade Adresi: [Şirketinizin Tam Ticari Adresi]
5. İptal Koşulları (Sipariş Öncesi ve Sonrası)
-
Ödeme Öncesi İptal: Müşteri, ödeme işlemini tamamlamadan sepetindeki ürünleri dilediği zaman iptal edebilir.
-
Ödeme Sonrası İptal: Siparişiniz kargoya verilmediği sürece iptal hakkınız bulunmaktadır. İptal talebinizi [Telefon Numarası] veya [E-posta Adresi] üzerinden bize bildirebilirsiniz. Siparişiniz kargoya verilmişse, iptal işlemi iade prosedürüne (Madde 2) tabi olacaktır.
6. Değişim Koşulları (Hatalı ve Ayıplı Ürünler)
Satın aldığınız üründe bir üretim hatası veya ayıplı mal olması durumunda:
-
Ayıplı malın iade süresi, teslim tarihinden itibaren [Örn: 30 (otuz) gündür].
-
Ürünün ayıplı olduğu tespit edilirse, Müşteri: a) Ücretsiz onarım, b) Ürün bedelinden indirim, c) Ürünün misliyle değiştirilmesi veya d) Sözleşmeden dönme haklarından birini kullanabilir.
-
Ayıplı ürüne ilişkin tüm kargo giderleri Şirketimize aittir.



